არსებული მდგომარეობა და გამოწვევა:
Qarvasla Hotel, ახალი სასტუმრო იწყებდა საქმიანობას კონკურენტულ გარემოში. “პორტალს” დაევალა კრიტიკულად მნიშვნელოვანი ამოცანა: ჩაეტარებინა სიღრმისეული ბაზრის, კონკურენტებისა და საკვანძო სიტყვების კვლევა, შეექმნა მაღალი ხარისხის, SEO-ზე მორგებული კონტენტი (ქოფირაითინგი) და უზრუნველეყო საიტის სრული SEO ოპტიმიზაცია მისი გაშვებისთანავე. მთავარ გამოწვევას წარმოადგენდა ახალი საიტისთვის მყარი SEO საფუძვლის შექმნა, რათა იგი თავიდანვე სწორად დაინდექსირებულიყო Google-ის მიერ და დაეწყო ხილვადობის მოპოვება პოტენციური სტუმრებისთვის.
"პორტალის" მიზანი და სტრატეგია
საძიებო სისტემებში სწრაფი და ეფექტური ინდექსაცია.
ორგანული ხილვადობის თანდათანობითი, მაგრამ სტაბილური ზრდა.
მიზნობრივი აუდიტორიისთვის რელევანტური და ღირებული კონტენტის მიწოდება.
განხორციელებული სამუშაოები:
- ჩატარდა სასტუმროების ბაზრისა და ძირითადი კონკურენტების ონლაინ სტრატეგიების დეტალური ანალიზი.
- იდენტიფიცირდა სამიზნე აუდიტორიისთვის რელევანტური და მაღალი პოტენციალის მქონე საკვანძო სიტყვები, რომლებიც დაკავშირებულია სასტუმროს ძებნასთან კონკრეტულ ლოკაციაზე.
კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით, შეიქმნა ვებ-გვერდის სრული ტექსტობრივი შინაარსი.
თითოეული ტექსტი (სასტუმროს აღწერა, ნომრების ტიპები, სერვისები, მდებარეობა, ბლოგი და ა.შ.) დაიწერა SEO სტანდარტების გათვალისწინებით, საკვანძო სიტყვების ბუნებრივი ინტეგრაციით და მომხმარებლისთვის მაქსიმალური ღირებულების შექმნის მიზნით.
განხორციელდა საიტის ყველა მნიშვნელოვანი გვერდის On-Page ოპტიმიზაცია: მეტა სათაურები, მეტა აღწერები, სათაურების იერარქია (H1-H6) და შიდა ბმულების სტრუქტურის დაგეგმვა.
მიუხედავად იმისა, რომ საიტის დეველოპმენტს სხვა კომპანია ახორციელებდა, ჩვენ მივაწოდეთ დეტალური ტექნიკური SEO რეკომენდაციები, რათა უზრუნველყოფილი ყოფილიყო საიტის გამართული მუშაობა, სწრაფი ჩატვირთვა, მობილური ადაპტაცია და საძიებო სისტემების მიერ ეფექტური სკანირება.
- შევქმენით და სრულად ოპტიმიზაცია ჩავუტარეთ Google My Business პროფილს: ზუსტი ინფორმაციის შეყვანა (დასახელება, მისამართი, ტელეფონის ნომერი – NAP), სამუშაო საათები, კატეგორიები, სერვისები, მაღალი ხარისხის ფოტოების ატვირთვა, მომხმარებელთა შეფასებებთან მუშაობის სტრატეგიის შემუშავება.
- ანალოგიური სამუშაოები ჩატარდა Bing Places for Business პლატფორმაზე, სასტუმროს ხილვადობის უზრუნველსაყოფად Bing-ის საძიებო სისტემასა და რუკებზე.
- ვიმუშავეთ ლოკალურ ციტირებებზე (Local Citations) და რელევანტურ ონლაინ დირექტორიებში სასტუმროს შესახებ ინფორმაციის თანმიმდევრულ და ზუსტ განთავსებაზე.
შედეგები (Google Search Console-ის 16-თვიანი მონაცემების ანალიზზე დაყრდნობით):
განხორციელებული კვლევების, ხარისხიანი ქოფირაითინგისა და SEO ოპტიმიზაციის შედეგად, Qarvasla Hotel-ის ახალმა ვებ-გვერდმა აჩვენა შთამბეჭდავი ზრდის დინამიკა Google Search Console-ის მიხედვით:
- ორგანული კლიკების (Total Clicks) მუდმივი ზრდა: 16-თვიან პერიოდში საიტმა მიიღო 6.93 ათასი კლიკი საძიებო სისტემიდან, რაც მიუთითებს მზარდ ინტერესსა და ხილვადობაზე. გრაფიკი ნათლად აჩვენებს კლიკების რაოდენობის თანდათანობით, მაგრამ სტაბილურ ზრდას, განსაკუთრებით 2024 წლის აპრილიდან.
- ორგანული ჩვენებების (Total Impressions) მნიშვნელოვანი ზრდა: ამავე პერიოდში, საიტის ჩვენებების რაოდენობამ 61.3 ათასს მიაღწია, რაც ადასტურებს საიტის მზარდ ხილვადობას Google-ის საძიებო შედეგებში. ჩვენებების გრაფიკიც კლიკების მსგავს დინამიკას აჩვენებს.
- მაღალი საშუალო CTR (Average CTR): საიტის საშუალო CTR შეადგენს 11.3%-ს, რაც ძალიან კარგი მაჩვენებელია და მიუთითებს იმაზე, რომ საიტის სათაურები და აღწერები ეფექტურად იზიდავს მომხმარებლის ყურადღებას საძიებო შედეგებში.
- საშუალო პოზიციის (Average Position) გაუმჯობესება: საიტის საშუალო პოზიცია Google-ში არის 6.1, რაც ნიშნავს, რომ მრავალ რელევანტურ საკვანძო სიტყვაზე საიტი Google-ის პირველ გვერდზეა. გრაფიკზე დაკვირვებით, ჩანს პოზიციების თანდათანობითი გაუმჯობესების ტენდენცია.
- სტაბილური ინდექსაცია და ხილვადობა: Google Search Console-ის მონაცემები ადასტურებს, რომ ახალი საიტი წარმატებით და სტაბილურად ინდექსირდება Google-ის მიერ, რაც ჩაყრილი მყარი SEO საფუძვლის პირდაპირი შედეგია.

დასკვნა:
Qarvasla Hotel-ის პროექტი ნათლად აჩვენებს, რომ მაშინაც კი, როდესაც საიტი ნულიდან იქმნება და ბაზარი მაღალკონკურენტულია, სიღრმისეულ კვლევაზე დაფუძნებული პროფესიონალური SEO ქოფირაითინგი და სწორი SEO ოპტიმიზაცია კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ონლაინ წარმატების მისაღწევად. Google Search Console-ის მონაცემები ადასტურებს, რომ ჩვენი სტრატეგია ეფექტური იყო და უზრუნველყო საიტის სტაბილური ზრდა ორგანულ ხილვადობაში, კლიკებსა და პოზიციებში.
გსურთ, თქვენმა ახალმა სასტუმრომ ან ტურისტულმა ბიზნესმაც მიაღწიოს მსგავს შთამბეჭდავ შედეგებს? დაგვიკავშირდით და ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი ონლაინ პოტენციალის მაქსიმალურად გამოვლენაში.
