ბრენდინგი & მარკეტინგი – Leviele

დამკვეთი:
Leviele
კატეგორია:
Marketing
სფერო:
საცალო ვაჭრობა
ლოკაცია
თბილისი
პლატფორმები
Facebook; Instagram
პროექტი | ციფრული კომუნიკაცია

Leviele-ს ამოცანა

მაღაზია  Leviele ოპერირებს ძლიერ კონკურენტულ გარემოში, სადაც ონლაინ მაღაზიები და ბრენდები ხასიათდებიან მაღალი აქტიურობით და ლუქების მრავალფეროვნებით. Leviele-სთვის საჭირო იყო:
ბრენდის ცნობადობის ზრდა ციფრულ სამყაროში

პროექტის მიზნები
ბრენდის ცნობადობის ზრდა სოციალურ არხებში
ვიზუალური იდენტობის ჩამოყალიბება — კორპორატიული სტილის გამოკვეთა
მომხმარებელთა ჩართულობის გაზრდა (engagement rate)
ონლაინ გაყიდვების ზრდა პირდაპირი შეტყობინებებისა (DM) და კომუნიკაციის მეშვეობით
სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტური განაწილება და ინვესტიციების ამოღების მაჩვენებლის (ROI) გაუმჯობესება

სტრატეგია და განხორციელება:

  • განხორციელდა სამიზნე აუდიტორიის სეგმენტაცია ასაკობრივი, გეოგრაფიული და ინტერესების ნიშნით
  • შესწავლილ იქნა ადგილობრივი კონკურენტების ციფრული სტრატეგიები
  • გამოვლენილი იქნა მომხმარებელთა ქცევის ძირითადი მახასიათებლები და სასურველი ტანისამოსის შეძენის ბარიერები
  • შემუშავდა ვიზუალური სტილი, რომელიც ასახავს ბრენდის ელეგანტურობასა და დახვეწილობას
  • შექმნილია კონტენტ კალენდარი სტრატეგიულ თემატიკაზე: პროდუქტების მიმოხილვები, “how to wear” ვიდეოები, შთაგონებითი სლაიდები
  • სოციალური მედიის ყველა ვიზუალური და ტექსტური მასალა იყო თანმიმდევრული, ბრენდის ტონში
  • გაშვებული იყო Facebook და Instagram რეკლამები სტრატეგიულად შერჩეულ სეგმენტებზე
  • გამოყენებულ იქნა როგორც awareness, ასევე conversion-ზე ორიენტირებული კამპანიები
  • აქტიურად დაინერგა რემარკეტინგის სტრატეგია — მიზანმიმართული რეკლამა
  • წინასწარ დაინტერესებულ აუდიტორიაზე
    შესრულდა A/B ტესტირება რეკლამების ვიზუალებსა და ტექსტებზე ეფექტიანობის ასამაღლებლად
  • განხორციელდა კამპანიების შედეგების დეტალური ანალიზი Facebook Ads Manager-ისა და Meta Business Suite-ის მეშვეობით
  • ჩატარებული იქნა KPI-მონიტორინგი: reach, impressions, click-through rate (CTR), conversion rate (CVR), CPM და CPC
  • რეკლამების შინაარსი და ბიუჯეტური განაწილება დინამიურად გადაეწყო შედეგების მიხედვით

შედეგები (2 თვის პერიოდში):

მეტრიკაშედეგი
Facebook გვერდის ჩართულობა+13,000 organic reach / დღე
აუდიტორიის ზრდაFollowers: +1,500
Engagement Rateსაშუალოდ 8.7% (თითოეულ პოსტზე)
გაყიდვების ზრდა+40% შედარებით წინა კვარტალთან
CPM შემცირება-28% ეფექტიანი სარეკლამო ტესტირებით

დასკვნა:

„Leviele“-ს პროექტმა ცხადყო, რომ მცირე ბიუჯეტითაც შესაძლებელია ძლიერი ციფრული პოზიციონირების შექმნა, თუ სტრატეგია მორგებულია მიზნობრივ აუდიტორიაზე. ბრენდის ვიზუალური თანმიმდევრულობა, შინაარსობრივი ღირებულება და რეკლამების შედეგებზე დაფუძნებული ოპტიმიზაცია გახდა კომპანიის ონლაინ წარმატების საფუძველი. 

Leviele წარამტების მანჩვენებელი - პორტალის პროექტის