არსებული მდგომარეობა და გამოწვევა:
Gigant.ge, რომელიც CS-Cart პლატფორმაზე ფუნქციონირებდა, “პორტალს” მიმართა სერიოზული ტექნიკური SEO გამოწვევებით. ჩვენი პირველადი აუდიტის შედეგად გამოვლინდა კრიტიკული პრობლემები, რომლებიც მნიშვნელოვნად აფერხებდა საიტის ონლაინ წარმატებას:
- მოძველებული პლატფორმა: საიტის CS-Cart ძრავი, თემა (theme) და ძირითადი ედონები (add-ons) იყო მოძველებული, ზოგიერთი მათგანი კი მწარმოებლის მიერ საერთოდ გაუქმებული და მხარდაჭერის გარეშე დარჩენილი.
- ინდექსაციის პრობლემები: ტექნიკური ხარვეზების გამო, Google-ის საძიებო სისტემას უჭირდა საიტის გვერდების ეფექტური სკანირება და ინდექსაცია, რის გამოც პროდუქტების დიდი ნაწილი უბრალოდ არ ჩანდა საძიებო შედეგებში.
- არასაკმარისი SEO ოპტიმიზაცია: ვებ-გვერდს აკლდა ფუნდამენტური On-Page SEO ოპტიმიზაცია, რაც იწვევდა დაბალ ორგანულ ხილვადობას და პოტენციური კლიენტების დაკარგვას.
პროექტის სირთულეს ემატებოდა შეზღუდული ბიუჯეტი, რაც მოითხოვდა სამუშაოების ზუსტ პრიორიტეტიზაციას და მაქსიმალური შედეგის მიღწევას 6-თვიან პერიოდში.
"პორტალის" მიზანი
სტრატეგია
* საიტის ძირითადი, ყველაზე მნიშვნელოვანი გვერდების (მთავარი, კატეგორიები, ტოპ პროდუქტები) On-Page SEO ოპტიმიზაცია.
* მყარი SEO საფუძვლის შექმნა, რომელიც კლიენტს საშუალებას მისცემდა, მომავალში გაეგრძელებინა საიტის განვითარება.
განხორციელებული სამუშაოები:
- ჩატარდა საიტის სიღრმისეული ტექნიკური აუდიტი, გამოვლინდა ყველა ხარვეზი.
- შედგენილ იქნა სამუშაოების პრიორიტეტული გეგმა, ფოკუსირებული იმ პრობლემებზე, რომლებიც ყველაზე დიდ უარყოფით გავლენას ახდენდა საიტის მუშაობაზე.
- განხორციელდა საიტის სტრუქტურის, XML საიტის რუკის და Robots.txt ფაილის კორექცია, ინდექსაციის გასაუმჯობესებლად.
- აღმოიფხვრა დუბლირებული კონტენტის პრობლემები, რომლებიც გამოწვეული იყო CS-Cart-ის არასწორი კონფიგურაციით.
- შესრულდა საიტის ჩატვირთვის სიჩქარის საბაზისო ოპტიმიზაცია და მოგვარდა კრიტიკული შეცდომები, რომლებიც ხელს უშლიდა საძიებო ბოტებს.
- მიუხედავად იმისა, რომ ძრავისა და თემის სრული განახლება ბიუჯეტის ფარგლებში ვერ მოხერხდა, ჩვენ მაქსიმალურად გავმართეთ არსებული სისტემის მუშაობა.
- ჩატარდა საკვანძო სიტყვების კვლევა და განხორციელდა ძირითადი კატეგორიებისა და პროდუქტების გვერდების მეტა-მონაცემების (სათაურები, აღწერები) ოპტიმიზაცია.
- შემუშავდა რეკომენდაციები პროდუქტების აღწერებისა და კატეგორიების ტექსტების გასაუმჯობესებლად.
შედეგები
მიუხედავად პროექტის სირთულისა და დროში/ბიუჯეტში შეზღუდვებისა, 6-თვიანი მიზანმიმართული მუშაობის შედეგად, Gigant.ge-მ მიაღწია შემდეგ მნიშვნელოვან გაუმჯობესებებს:
- ინდექსაციის გაუმჯობესება: Google-ის მიერ დაინდექსირებული გვერდების რაოდენობა გაიზარდა 12%-ით, რაც ნიშნავს, რომ უფრო მეტი პროდუქტი გახდა ხილული საძიებო სისტემაში.
- ორგანული ხილვადობის ზრდა: საიტის ორგანულმა ჩვენებებმა (Impressions) Google Search Console-ში იმატა 16%-ით, რაც მიუთითებს საძიებო შედეგებში გაუმჯობესებულ ხილვადობაზე.
- ორგანული ტრაფიკის საწყისი ზრდა: ტექნიკური პრობლემების მოგვარების შედეგად, საიტზე შემოსული ორგანული ტრაფიკის რაოდენობამ დაიწყო ზრდა 3%-ით.
- საიტის ტექნიკური მდგომარეობის გაუმჯობესება: აღმოიფხვრა ყველაზე კრიტიკული ტექნიკური ხარვეზები, რამაც გააუმჯობესა საიტის საერთო სტაბილურობა და შექმნა უკეთესი საფუძველი მომავალი განვითარებისთვის.
- მყარი SEO ფუნდამენტის შექმნა: პროექტის დასრულებისას, Gigant.ge-ს ჰქონდა ბევრად უფრო ჯანსაღი SEO პროფილი და სამოქმედო გეგმა, რომლის საფუძველზეც შესაძლებელი იყო შემდგომი ოპტიმიზაციის სამუშაოების წარმოება.
დასკვნა:
Gigant.ge-ს პროექტი ნათელი მაგალითია იმისა, თუ როგორ შეიძლება სტრატეგიული და პრიორიტეტებზე დაფუძნებული მიდგომით, შეზღუდული ბიუჯეტისა და დროის პირობებშიც კი, მნიშვნელოვანი შედეგების მიღწევა ტექნიკურად რთულ და მოძველებულ პლატფორმაზე. კრიტიკული ტექნიკური ხარვეზების აღმოფხვრამ და საბაზისო On-Page ოპტიმიზაციამ საგრძნობლად გააუმჯობესა საიტის ინდექსაცია და ხილვადობა, რითაც შეიქმნა მყარი საფუძველი ბიზნესის მომავალი ონლაინ ზრდისთვის.
გაქვთ ტექნიკურად რთული ვებ-გვერდი ან შეზღუდული ბიუჯეტი, მაგრამ გსურთ SEO შედეგების გაუმჯობესება? დაგვიკავშირდით და ჩვენ შევიმუშავებთ თქვენს საჭიროებებსა და შესაძლებლობებზე მორგებულ ეფექტურ სტრატეგიას.
