დამკვეთი:
Get IT
კატეგორია:
სეო ოპტიმიზაცია
დაწყების თარიღი:
18 ოქტომბერი, 2023
დასრულების თარიღი:
30 მარტი 2024

საქართველო, თავისი უნიკალური კულტურითა და ბუნებით, სულ უფრო მიმზიდველი ხდება საერთაშორისო ტურისტებისთვის. ამ მზარდ ტურისტულ ნაკადთან ერთად, მკვეთრად იზრდება მოთხოვნა სხვადასხვა მომსახურებაზე, მათ შორის, მანქანების გაქირავების სერვისებზე. სწორედ ამ დინამიურ და კონკურენტულ გარემოში, ახალბედა კომპანია “Get IT”-ს ესაჭიროებოდა არა უბრალოდ ვებ-გვერდი, არამედ ეფექტური ონლაინ პლატფორმა, რომელიც დაეხმარებოდა ბაზარზე თავის დამკვიდრებაში, პოტენციური კლიენტების მოზიდვასა და ბრენდის ცნობადობის ამაღლებაში.

ჩვენი მისია: “Get IT”-სთვის საიმედო ციფრული სტარტის უზრუნველყოფა

“პორტალის” ჯგუფმა იკისრა სრული პასუხისმგებლობა “Get IT”-სთვის ახალი, თანამედროვე ვებ-გვერდის შექმნაზე და მისი საბაზისო, მაგრამ კრიტიკულად მნიშვნელოვანი SEO ოპტიმიზაციის განხორციელებაზე. ჩვენი მიზანი იყო, კომპანიისთვის შეგვექმნა მყარი ციფრული საფუძველი, რომელიც უზრუნველყოფდა მის ხილვადობას საძიებო სისტემებში და დაეხმარებოდა კონკურენტულ ბაზარზე საწყისი პოზიციების მოპოვებაში.

სტრატეგიული სამუშაო პროცესი: იდეიდან ფუნქციონალურ და ოპტიმიზირებულ პლატფორმამდე

ჩვენი მუშაობა “Get IT”-ს პროექტზე, საიტის შექმნიდან მის სრულყოფილ გამართვამდე, მოიცავდა შემდეგ ეტაპებს:

  1. SEMrush კვლევა და სტრატეგიის ფორმირება:

  • პროექტის საწყის ეტაპზე, SEMrush-ის გამოყენებით ჩავატარეთ ბაზრის, კონკურენტებისა და სამიზნე აუდიტორიის (საქართველოში ჩამოსული ტურისტები) ქცევის ანალიზი.
  • გამოვავლინეთ ძირითადი საკვანძო სიტყვები, რომლებითაც ტურისტები ეძებენ მანქანების გაქირავების სერვისს საქართველოში (მაგ: “rent car Georgia”, “car hire Tbilisi airport”, “იაფი მანქანის ქირაობა ბათუმი”).
  • ამ კვლევის საფუძველზე შევიმუშავეთ საბაზისო SEO სტანდარტები და სტრატეგია, რომელიც მორგებული იქნებოდა “Get IT”-ს, როგორც ახალი მოთამაშის, სპეციფიკურ საჭიროებებზე.

2. მომხმარებელზე ორიენტირებული ვებ-დეველოპმენტი:

  • ნულიდან ავაწყვეთ სრულიად ახალი, თანამედროვე და ფუნქციონალური ვებ-გვერდი (www.getitgeo.com).
  • განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო ინტუიციურ ნავიგაციას, ავტომობილების კატალოგის მოხერხებულად დათვალიერებას, დაჯავშნის მარტივ პროცესს და მრავალენოვან მხარდაჭერას.
  • ვებ-გვერდი შეიქმნა სრულად ადაპტირებული (Responsive Design) ყველა ტიპის მოწყობილობისთვის, რაც უზრუნველყოფს მომხმარებლის საუკეთესო გამოცდილებას.

3. მაღალი ხარისხის, SEO-ზე მორგებული ქოფირაითინგი:

  • ჩვენმა გუნდმა შექმნა ვებ-გვერდის სრული ტექსტობრივი შინაარსი. თითოეული ტექსტი დაიწერა იმგვარად, რომ ყოფილიყო მიმზიდველი, ინფორმაციული და ამავდროულად, ოპტიმიზირებული საბაზისო SEO სტანდარტების შესაბამისად.
  • კონტენტში ბუნებრივად ინტეგრირდა კვლევის შედეგად გამოვლენილი საკვანძო სიტყვები, ხაზი გაესვა “Get IT”-ს უპირატესობებს და სერვისის მოხერხებულობას ტურისტებისთვის.

4. ვებ-გვერდის საბაზისო SEO ოპტიმიზაცია:

  • განვახორციელეთ ვებ-გვერდის ფუნდამენტური SEO ოპტიმიზაცია, რაც მოიცავდა:
    • ტექნიკური SEO-ს საფუძვლები: საიტის სიჩქარის ოპტიმიზაცია, XML საიტის რუკის (Sitemap) და Robots.txt ფაილის კორექტული კონფიგურაცია, მობილურზე მეგობრულობის უზრუნველყოფა.
    • On-Page SEO-ს ძირითადი ელემენტები: ძირითადი გვერდებისთვის მეტა სათაურების (Meta Titles) და მეტა აღწერების (Meta Descriptions) შექმნა, სათაურების (H1-H6) ლოგიკური იერარქიის გამართვა, სურათების საბაზისო ოპტიმიზაცია (Alt ტექსტები).
    • ლოკალური SEO-ს საწყისი ნაბიჯები: Google My Business პროფილის დარეგისტრირება და პირველადი ინფორმაციით შევსება.

ეს საბაზისო ოპტიმიზაცია მიზნად ისახავდა საიტის სწორ ინდექსაციას საძიებო სისტემების მიერ და საწყისი ხილვადობის მოპოვებას.

Get IT

პროექტის უნიკალურობა: მყარი სტარტი ახალი ბრენდისთვის მზარდ ბაზარზე

“Get IT”-ს პროექტის უნიკალურობა მდგომარეობდა იმაში, რომ ჩვენ შევქმენით არა უბრალოდ ვებ-გვერდი, არამედ სტრატეგიულად გათვლილი ციფრული აქტივი ახალი კომპანიისთვის, რომელიც დგამდა პირველ ნაბიჯებს უაღრესად კონკურენტულ გარემოში. “საბაზისო SEO ოპტიმიზაცია” ამ შემთხვევაში ნიშნავდა იმ მყარი საძირკვლის ჩაყრას, რომელზეც “Get IT” შემდგომში შეძლებდა თავისი ონლაინ წარმატების აშენებას.

შედეგები, რომლებიც წარმატებულ სტარტს განაპირობებს (6 თვის შემდეგ):

ჩვენი კომპლექსური მუშაობის შედეგად, რომელიც მოიცავდა ვებ-გვერდის სრულ აწყობას, ხარისხიან ქოფირაითინგსა და ფუნდამენტურ SEO ოპტიმიზაციას, “Get IT”-მ 6 თვის განმავლობაში მიაღწია შემდეგ საწყის, მაგრამ მნიშვნელოვან შედეგებს:

ახალმა, თანამედროვე და მომხმარებელზე მორგებულმა საიტმა მიიღო დადებითი შეფასებები პირველივე ვიზიტორებისგან.

საბაზისო SEO ოპტიმიზაციამ უზრუნველყო საძიებო სისტემებიდან შემოსული ვიზიტორების რაოდენობის საგრძნობი ზრდა, რაც კრიტიკულია ახალი ბიზნესისთვის.

“Get IT”-ს ვებ-გვერდი გამოჩნდა საძიებო სისტემების შედეგებში ნაკლებად კონკურენტულ, მაგრამ მიზნობრივ საკვანძო სიტყვებზე.

გაზრდილმა ხილვადობამ და მომხმარებლისთვის მარტივმა დაჯავშნის პროცესმა განაპირობა პირველი ონლაინ შეკვეთების მიღება.

ჩაყრილია მყარი საძირკველი, რომელიც საშუალებას იძლევა მომავალში უფრო აგრესიული და სიღრმისეული SEO სტრატეგიების ეფექტურად განხორციელებისთვის.

“Get IT”-მ მიიღო ყველა საჭირო ინსტრუმენტი, რათა დაეწყო თავისი საქმიანობა ონლაინ სივრცეში და დაემკვიდრებინა საწყისი პოზიციები.

დასკვნა: ყველა დიდი წარმატება სწორი პირველი ნაბიჯით იწყება!

 “Get IT”-ს პროექტი ნათელი მაგალითია იმისა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ახალი ბიზნესისთვის პროფესიონალურად შექმნილი ვებ-გვერდი და სწორად ჩაყრილი SEO საფუძვლები. მაშინაც კი, როდესაც საუბარია “საბაზისო” ოპტიმიზაციაზე, სწორ მიდგომას შეუძლია უზრუნველყოს საგრძნობი საწყისი შედეგები და შექმნას პლატფორმა მომავალი მასშტაბური ზრდისთვის.

თუ თქვენ იწყებთ ახალ ბიზნესს ან გსურთ, თქვენმა არსებულმა პროექტმა გადადგას პირველი, მაგრამ მყარი ნაბიჯები ონლაინ სივრცეში, დაგვიკავშირდით! “პორტალი” დაგეხმარებათ თქვენი ციფრული წარმატების ისტორიის დაწყებაში.