კლიენტი: AQUA ROOMS
სფერო: სპორტული საცურაო სივრცე ბავშვებისთვის
ვებ-გვერდი: www.aquarooms.ge
ჩვენი სერვისები: ბრენდინგი და სტრატეგია, ვებ-საიტის დამზადება, ლოკალური SEO, On-Page SEO, Off-Page SEO, სოციალური მედია მარკეტინგი.
გამოწვევა: ნულიდან აღმოცენებული ბრენდისთვის ბაზარზე უნიკალური ნიშის და წარმატების შექმნა
“AQUA ROOMS” – ეს არ არის უბრალოდ მორიგი საცურაო აუზი. ეს არის სპეციალურად ბავშვებისთვის შექმნილი, უსაფრთხო, მხიარული და განმავითარებელი წყლის სამყარო. ჩვენს წინაშე იდგა ამბიციური და ამავდროულად, უაღრესად საინტერესო ამოცანა: ნულიდან შეგვექმნა და განგვევითარებინა “AQUA ROOMS“-ის ბრენდის სრული იდენტობა, დაგვემკვიდრებინა იგი როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და სანდო საცურაო სივრცე პატარებისთვის თბილისში. მთავარი მიზანი იყო არა მხოლოდ ბრენდის ცნობადობის დინამიური ზრდა, არამედ ისეთი მყარი კონცეფციის ჩამოყალიბება, რომელიც მომხმარებლის ცნობიერებაში მინიმუმ ხუთი წლის განმავლობაში შეინარჩუნებდა აქტუალობასა და მიმზიდველობას.
ჩვენი მრავალკომპონენტიანი სტრატეგია: “AQUA ROOMS”-ის წარმატების ფორმულა
- ბრენდინგი და სტრატეგია – იდენტობის გული:
- კონცეფციის შემუშავება: დავიწყეთ “AQUA ROOMS”-ის ძირითადი ღირებულებების, მისიის და უნიკალური სავაჭრო ნიშის განსაზღვრით. ფოკუსი გავაკეთეთ ბავშვების უსაფრთხოებაზე, ჯანსაღ განვითარებასა და სწავლის ხალისიან პროცესზე.
- ლოგოს შექმნა: ჩვენ შევიმუშავეთ ლოგო, რომელიც არის ვიზუალურად მიმზიდველი, ადვილად აღქმადი და დასამახსოვრებელი. ფორმა, ფერები და სიმბოლო ისეა შერჩეული, რომ ერთი შეხედვით გადმოსცემდეს სივრცის ხასიათს – წყლის თემატიკას, ბავშვურობას, დინამიკასა და პოზიტივს, ყოველგვარი რთული აბრევიატურებისა და გაშიფვრის საჭიროების გარეშე.
- ბრენდის სტრატეგია: ჩამოვაყალიბეთ გრძელვადიანი ბრენდის პოზიციონირების სტრატეგია, რომელიც უზრუნველყოფს მის თანმიმდევრულ განვითარებასა და მომხმარებელთან მყარი ემოციური კავშირის დამყარებას.
2. მიმზიდველი და ინფორმაციული ვებ-გვერდის დამზადება:
- შევქმენით თანამედროვე, ფერადი და ინტუიციური დიზაინის მქონე ვებ-გვერდი (www.aquarooms.ge), რომელიც იდეალურად ასახავს “AQUA ROOMS”-ის ატმოსფეროს.
- საიტი შეიცავს ამომწურავ ინფორმაციას სერვისების, ინსტრუქტორების, უსაფრთხოების ზომების, ფასებისა და რეგისტრაციის პროცესის შესახებ.
- განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო მომხმარებლის გამოცდილებას (UX/UI), რათა მშობლებს მარტივად შეძლებოდათ სასურველი ინფორმაციის მოძიება და ბავშვის რეგისტრაცია.
- ვებ-გვერდი სრულად ადაპტირებულია ყველა ტიპის მოწყობილობაზე (Responsive Design).
3. საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია (SEO) – ონლაინ ხილვადობის საძირკველი:
- ბრენდინგისა და ვებ-გვერდის გაშვებისთანავე, დავიწყეთ კომპლექსური SEO სამუშაოები:
- On-Page SEO: ყველა გვერდის ოპტიმიზაცია რელევანტური საკვანძო სიტყვებით (“საცურაო აუზი ბავშვებისთვის თბილისში”, “ბავშვთა ცურვის გაკვეთილები”, “უსაფრთხო აუზი პატარებისთვის” და ა.შ.), მეტა-მონაცემების, სათაურების და კონტენტის სრულყოფა.
- ლოკალური SEO: ჩვენი მთავარი ფოკუსი იყო ლოკალურ SEO კამპანიაზე, რათა “AQUA ROOMS” გამხდარიყო პირველი არჩევანი თბილისში მცხოვრები მშობლებისთვის. ეს მოიცავდა Google My Business პროფილის სრულ ოპტიმიზაციას, ლოკალურ დირექტორიებში რეგისტრაციას, მომხმარებელთა შეფასებებთან მუშაობას და ლოკალური საკვანძო სიტყვებით ორგანული ძიების ხილვადობის მაქსიმალურ გაზრდას.
- Off-Page SEO: ვიმუშავეთ ხარისხიანი გარე ბმულების მოპოვებაზე (მაგალითად, თემატური ბლოგებიდან, მშობლების ფორუმებიდან) ბრენდის ავტორიტეტისა და საძიებო სისტემებში პოზიციების გასაუმჯობესებლად.
4. სოციალური მედია მარკეტინგი – საზოგადოების შექმნა და ჩართულობა:
- შევქმენით და ვმართავდით “AQUA ROOMS”-ის სოციალური მედიის არხებს (Facebook, Instagram), სადაც ვათავსებდით მიმზიდველ ვიზუალურ მასალას, სასარგებლო ინფორმაციას ბავშვთა ცურვის შესახებ, ვატარებდით კონკურსებსა და აქციებს.
- ჩვენი მიზანი იყო არა მხოლოდ ინფორმაციის გავრცელება, არამედ მშობლების აქტიური ჩართულობა, კითხვებზე პასუხის გაცემა და ლოიალური საზოგადოების ფორმირება ბრენდის გარშემო.
“AQUA ROOMS”-ის პროექტის განსაკუთრებულობა მდგომარეობდა მის ჰოლისტიკურ მიდგომასა და გრძელვადიან ხედვაში. ჩვენ არ ვქმნიდით უბრალოდ სერვისს, არამედ ვძერწავდით ბრენდს, რომელსაც ექნებოდა საკუთარი ხასიათი, ღირებულებები და მყარი ადგილი მომხმარებლის გულსა და გონებაში. ლოგოდან დაწყებული, ვებ-გვერდის თითოეული დეტალითა და სოციალური მედიის პოსტით დამთავრებული, ყველაფერი გათვლილი იყო იმაზე, რომ შეგვექმნა ბავშვებისთვის უსაფრთხო, სახალისო და საგანმანათლებლო გარემოს განცდა, რაც მშობლებისთვის უმთავრესი პრიორიტეტია.

ჩვენი ინტეგრირებული და სტრატეგიული მუშაობის შედეგად, “AQUA ROOMS”-მა მოკლე დროში მიაღწია მნიშვნელოვან პროგრესს:
- ბრენდის წარმატებული გაშვება და სწრაფი ცნობადობის ზრდა:
ეფექტური ბრენდინგისა და მარკეტინგული კამპანიების წყალობით, “AQUA ROOMS” სწრაფად გახდა ცნობადი სამიზნე აუდიტორიაში.
- დომინანტური პოზიციები ლოკალურ ძიებაში:
მიზანმიმართული ლოკალური SEO უზრუნველყოფს, რომ “AQUA ROOMS” იყოს პირველი არჩევანი მშობლებისთვის, რომლებიც ეძებენ საცურაო სივრცეს თავიანთი შვილებისთვის კონკრეტულ გეოგრაფიულ არეალში.
- ვებ-გვერდზე ვიზიტორთა და რეგისტრაციების მუდმივი ზრდა:
SEO და სოციალური მედიის აქტივობებმა მოიზიდა დაინტერესებული მშობლები, რაც აისახა რეგისტრაციების რაოდენობაზე.
- მაღალი ჩართულობა სოციალურ მედიაში:
შეიქმნა აქტიური და ლოიალური ონლაინ საზოგადოება, რაც აძლიერებს ბრენდის რეპუტაციას და სანდოობას.
- მყარი საფუძველი გრძელვადიანი წარმატებისთვის:
ჩამოყალიბებული ბრენდის კონცეფცია და ციფრული ინფრასტრუქტურა უზრუნველყოფს “AQUA ROOMS”-ის სტაბილურ განვითარებას მომდევნო წლების განმავლობაში.
- კლიენტისა და პატარა მოცურავეების კმაყოფილება:
საბოლოო ჯამში, ჩვენი მუშაობის მთავარი მიზანი, რომ “AQUA ROOMS” გამხდარიყო საყვარელი და სანდო ადგილი ბავშვებისა და მათი მშობლებისთვის გამართლდა.
აქციეთ თქვენი იდეა რეალურ, წარმატებულ ბრენდად!
“AQUA ROOMS”-ის პროექტი ნათელი დემონსტრაციაა იმისა, თუ როგორ შეუძლია კარგად გააზრებულ ბრენდინგს, პროფესიონალურად შექმნილ ვებ-გვერდსა და ინტეგრირებულ ციფრულ მარკეტინგს, ნულიდან შექმნას ძლიერი ბრენდი და დაუმკვიდროს მას მოწინავე პოზიციები ბაზარზე.
თუ თქვენ გაქვთ იდეა და გსურთ, ის ვაქციოთ რეალურ, წარმატებულ და მოთხოვნად ბრენდად, რომელიც გამოირჩევა კონკურენტებისგან და მოიპოვებს მომხმარებელთა გულებს, დაგვიკავშირდით! ჩვენ მზად ვართ, თქვენთან ერთად შევქმნათ მომავლის ბრენდი.