Bing – ბინგი საძიებო სისტემა

ბლოგი ბინგი

ბინგი (Bing) არის Microsoft-ის მიერ შექმნილი ერთ-ერთი წამყვანი საძიებო სისტემა, რომელიც ბოლო წლებში სულ უფრო აქტუალურ და კონკურენტუნარიან ალტერნატივად იქცა გლობალურ ციფრულ ბაზარზე. მიუხედავად იმისა, რომ Google კვლავ დომინირებს ბაზრის დიდ ნაწილზე, ბინგი განუწყვეტლივ ავითარებს საკუთარ ტექნოლოგიებსა და მომხმარებლისთვის განკუთვნილ სერვისებს, რაც მას სერიოზულ მოთამაშედ აქცევს საძიებო სისტემების სამყაროში.

ბინგის გამოყენება განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მათთვის, ვისაც სურს მოიპოვოს ინფორმაცია ალტერნატიული წყაროებიდან – ბინგი გთავაზობთ არაერთ აქტუალურ კონტენტს, ახალ ამბებს, სტატისტიკურ მონაცემებსა და პროფესიონალურად მომზადებულ სახელმძღვანელოებს სხვადასხვა სფეროსგან.

რაც მთავარია, ბინგი აერთიანებს როგორც საკუთარ შიდა ანალიტიკურ სტრუქტურას, ისე სანდო გარე რესურსებს, რაც SEO სპეციალისტებისთვის, კონტენტ მარკეტერებისთვის და ციფრული სტრატეგებისთვის ეფექტური კვლევის შესაძლებლობას იძლევა.
პორტალი

ბინგის პლატფორმა იდეალურია არა მხოლოდ საძიებო ინფორმაციისთვის, არამედ რეკლამირებისთვისაც – Microsoft Advertising-ის საშუალებით ბიზნესები აქვთ შესაძლებლობა, მიაღწიონ ისეთ აუდიტორიას, რომელიც ხშირად გამორჩება Google-ს.

სარჩევი

ბინგის სიახლეები

ბინგიბინგის სიახლეების გამოწერით თქვენ მიიღებთ ყოველდღიურ მიმოხილვებს საძიებო ტექნოლოგიების, ციფრული ტენდენციებისა და ბაზრის ცვლილებების შესახებ. ჩვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია შექმნილია როგორც შიდა გუნდის ექსპერტების, ისე საერთაშორისო სააგენტოების მიერ – შესაბამისად, შეგიძლიათ იყოთ დარწმუნებული მის სიზუსტესა და პროფესიონალიზმში.

არ გამოტოვოთ საძიებო სისტემის მომავალზე დაკვირვების შესაძლებლობა – გამოიწერეთ ბინგის სიახლეები უფასოდ!

სტატისტიკური ბლოკი:

 

2024 წლის მონაცემებით:

  • Google ფლობს გლობალური საძიებო ბაზრის 91.6%-ს
  • Bing-ს აქვს დაახლოებით 3.2%-იანი წილი და ის მეორე ყველაზე პოპულარული საძიებო სისტემაა
  • Bing განსაკუთრებით პოპულარულია Windows-ის მომხმარებლებს შორის, რადგან ინტეგრირებულია Edge ბრაუზერში
  • Bing-ს აქვს დაახლოებით 1 მილიარდი ყოველთვიური ვიზიტი

Microsoft Advertising-ის მეშვეობით რეკლამები ნაჩვენებია როგორც Bing-ში, ისე Yahoo-სა და AOL-ზე

ბინგისა და გუგლის შედარებითი ცხრილი (SEO-მიმართულებით):

ფუნქციაGoogleBing
საძიებო ბაზრის წილი91.6%3.2%
რეკლამის პლატფორმაGoogle AdsMicrosoft Advertising
ინდექსაციის სიჩქარეძალიან სწრაფიშედარებით ნელი
Featured Snippetsფართოდ გავრცელებულიმხოლოდ გარკვეულ შემთხვევებში
SEO ინსტრუმენტების მხარდაჭერამაღალ დონეზევითარდება, მაგრამ ჯერ არ არის სრულყოფილი
ვიზუალური ძიებაGoogle LensBing Visual Search
ინტეგრაცია სისტემებთანGoogle Workspace, AndroidWindows, Office, Xbox
კონფიდენციალურობამომხმარებელზე დაფუძნებული რეკლამაშედარებით მეტი კონფიდენციალურობის პარამეტრები

Leave A Comment