მარკეტინგი – UCMAS

დამკვეთი:
UCMAS
კატეგორია:
მარკეტინგი
სფერო:
განათლება
დაწყების თარიღი
1.01.2023
დასრულების თარიღი
1.01.2024
UCMAS – არაფორმალური განათლება / მენტალური არითმეტიკა

პროექტის კონტექსტი

UCMAS წარმოადგენს საერთაშორისო საგანმანათლებლო პროგრამას, რომელიც ბავშვებში ავითარებს მეხსიერებას, ყურადღებასა და ანალიტიკურ აზროვნებას მენტალური არითმეტიკის უნიკალური მეთოდით.
პროექტის მიზანი იყო ბრენდის ცნობადობის ამაღლება, სწორი პოზიციონირება და რეგისტრაციების სტაბილური ზრდა ქვეყნის მასშტაბით, როგორც დედაქალაქში, ისე რეგიონებში.

გამოწვევები

  • დაბალი ცნობადობა და მცდარი აღქმა პროგრამის სარგებელზე;
  • მშობელთა სკეპტიციზმი და ინფორმაციის ნაკლებობა მეთოდის შესახებ;
  • ფრაგმენტირებული კომუნიკაცია ოფლაინ და ონლაინ არხებს შორის;
  • სეზონურობის ეფექტი და რეგისტრაციების შემცირება არდადეგების პერიოდში.

მიზნები

  • ბრენდის ცნობადობის გაზრდა მინიმუმ 50%-ით პირველ 6 თვეში;
  • ლიდებიდან რეალურ რეგისტრაციამდე კონვერსიის გაზრდა 10%-დან 25%-მდე;
  • სოციალური მედიის ჩართულობის გაორმაგება;
  • რეგიონალური გაფართოება მინიმუმ 3 ახალ ქალაქში;
  • ბრენდისადმი ნდობის ზრდა მშობელთა დადებითი უკუკავშირის საფუძველზე.

სტრატეგია

შეიქმნა კომბინირებული სტრატეგია, რომელიც აერთიანებდა ტრადიციულ მარკეტინგს, ციფრულ კამპანიებსა და საგანმანათლებლო სტორითელინგს.

ტრადიციული მარკეტინგი:

  • ღია გაკვეთილები და საინფორმაციო სესიები სკოლებში;
  • ბეჭდური მასალები და ლოკალური outdoor აქტივაციები;
  • თემატური სტატიები განათლების მედია პლატფორმებზე;
  • მშობელთა კლუბის შექმნა და რეგულარული შეხვედრები.

ციფრული მარკეტინგი:

კომუნიკაციის ტონი:

ინფორმაციული, ემოციური და სანდო – აქცენტით ბავშვის ინტელექტუალურ განვითარებაზე და არა მხოლოდ არითმეტიკაზე.

მთავარი KPI მაჩვენებლები

მაჩვენებელი

საწყისი

მიღწეული

ზრდა

ბრენდის ცნობადობა (Reach / Awareness)

100% (საწყისი დონე)

+165%

↑65% ზრდა

სოციალური მედიის ჩართულობა (Engagement Rate)

1.9%

4.5%

↑137% ზრდა

რეგისტრაციები

100% (საწყისი დონე)

240%

↑2.4-ჯერ მეტი

კონვერსია ლიდიდან რეგისტრაციამდე

10%

25%

↑+15 პპ

რეგიონალური მოთხოვნა

1 ქალაქი

4 ქალაქი

↑+3 ახალი ლოკაცია

CPL (Cost per Lead)

20 ₾

12 ₾

↓40% შემცირება

CTR (Website / Ads)

1.5%

3.8%

↑153% ზრდა

UCMAS შედეგები

  • რეგისტრაციების რაოდენობა გაიზარდა 2.4-ჯერ ერთ წელიწადში;
  • ლიდიდან რეგისტრაციამდე კონვერსია გაუმჯობესდა +15 პროცენტული პუნქტით;
  • ბრენდის ცნობადობა გაიზარდა 65%-ით, ხოლო სოციალური ჩართულობა თითქმის გაორმაგდა;
  • რეგიონალური მოთხოვნა გაიზარდა, და პროგრამა წარმატებით გაფართოვდა საქართველოს ოთხ ქალაქში;
  • CPL შემცირდა 40%-ით, რაც მარკეტინგული ბიუჯეტის უფრო ეფექტიან გამოყენებაზე მიუთითებს;
  • UCMAS დამკვიდრდა როგორც სანდო და შედეგზე ორიენტირებული არაფორმალური განათლების პროგრამა, რომელიც მშობლებს სთავაზობს გრძელვადიან სარგებელს და ბავშვებს — აზროვნების განვითარების ახალ გზას.