არსებული მდგომარეობა და გამოწვევა:
Tripzy.ge, ტურისტული სააგენტო, რომელიც ოპერირებს დინამიურ და მაღალკონკურენტულ ტურისტულ ბაზარზე, “პორტალს” მიმართა ონლაინ ხილვადობის გაუმჯობესებისა და პოტენციური კლიენტების მოზიდვის ეფექტურობის გაზრდის მიზნით. მთავარ გამოწვევას წარმოადგენდა ვებ-გვერდის SEO პოტენციალის სრულად ათვისება, ტექნიკური ხარვეზების აღმოფხვრა, კონტენტის ოპტიმიზაცია და ლოკალურ ბაზარზე კომპანიის პოზიციების გამყარება, რათა გამკლავებოდა კონკურენტების მხრიდან მზარდ წნეხს.
"პორტალის" მიზანი
სტრატეგია
* საძიებო სისტემებში ორგანული ხილვადობის მნიშვნელოვან ზრდას.
* მიზნობრივი, მაღალი კონვერტაციის პოტენციალის მქონე ტრაფიკის მოზიდვას.
* ლოკალურ ბაზარზე კომპანიის პოზიციების გაძლიერებას.
* ონლაინ არხებიდან მიღებული შეკვეთებისა და მომართვების რაოდენობის ზრდას.
სტრატეგია მოიცავდა სიღრმისეულ კვლევას, SEO-ს ყველა ძირითადი მიმართულების (ტექნიკური, On-Page, ლოკალური) ოპტიმიზაციას და შედეგების მუდმივ ანალიზს.
განხორციელებული სამუშაოები:
- ჩატარდა ტურისტული ბაზრის მიმდინარე ტენდენციების, ძირითადი კონკურენტების ონლაინ სტრატეგიებისა და მათი ძლიერი/სუსტი მხარეების დეტალური ანალიზი.
- განხორციელდა სამიზნე აუდიტორიისთვის რელევანტური და მაღალი საძიებო მოცულობის მქონე საკვანძო სიტყვების იდენტიფიცირება და პრიორიტეტიზაცია (მაგ: კონკრეტული ტურები, მიმართულებები, “ტურები საქართველოში”, “ექსკურსიები თბილისში” და ა.შ.).
- ჩატარდა ვებ-გვერდის სრული ტექნიკური SEO აუდიტი, რის შედეგადაც გამოვლინდა და აღმოიფხვრა ყველა კრიტიკული ხარვეზი:
საიტის სტრუქტურის ოპტიმიზაცია, ჩატვირთვის სიჩქარის გაუმჯობესება, მობილურ მოწყობილობებზე ადაპტაციის სრულყოფა, XML საიტის რუკის და Robots.txt ფაილის კორექცია, “გატეხილი” ბმულების აღმოფხვრა, SSL სერტიფიკატის ვალიდაცია და სტრუქტურირებული მონაცემების (Schema Markup) დანერგვა ტურებისთვის.
განხორციელდა საიტის ყველა მნიშვნელოვანი გვერდის (მთავარი გვერდი, ტურების კატეგორიები, კონკრეტული ტურების გვერდები, ბლოგი და ა.შ.) On-Page ოპტიმიზაცია.
ეს მოიცავდა მეტა სათაურების, მეტა აღწერების, სათაურების იერარქიის (H1-H6) ოპტიმიზაციას, კონტენტის გამდიდრებას სამიზნე საკვანძო სიტყვებით და შიდა ბმულების სტრატეგიის გაუმჯობესებას.
- შევქმენით და სრულად ოპტიმიზაცია ჩავუტარეთ Google My Business პროფილს, ინფორმაციის სიზუსტისა და სისრულის უზრუნველყოფით.
- ვიმუშავეთ კომპანიის ხილვადობის გაზრდაზე ლოკალურ საძიებო მოთხოვნებსა და რუკებზე, ასევე რელევანტურ ონლაინ დირექტორიებსა და ტურისტულ პლატფორმებზე.
განხორციელდა Google Analytics-ისა და Google Search Console-ის ანგარიშების სრული გამართვა და მიზნების (Goals) კონფიგურაცია, რათა შესაძლებელი ყოფილიყო SEO აქტივობების შედეგების ზუსტი გაზომვა და ანალიზი.
მიმდინარეობდა საიტის მუშაობის, ტრაფიკის დინამიკისა და მომხმარებლის ქცევის მუდმივი მონიტორინგი.
შედეგები
განხორციელებული კომპლექსური SEO სტრატეგიის შედეგად, Tripzy.ge-მ მიაღწია შემდეგ მნიშვნელოვან გაუმჯობესებებს:
- ორგანული ტრაფიკის ზრდა: საიტზე შემოსული ორგანული ტრაფიკის რაოდენობა გაიზარდა საშუალოდ 80%, რაც მიუთითებს საძიებო სისტემებში მნიშვნელოვნად გაუმჯობესებულ ხილვადობაზე.
- საკვანძო სიტყვებზე პოზიციების გაუმჯობესება: საიტი დაწინაურდა Google-ის საძიებო შედეგებში მრავალ სამიზნე საკვანძო სიტყვაზე, მათ შორის პირველ გვერდზე მოხვდა რამდენიმე საშუალო და მაღალი კონკურენციის მქონე მოთხოვნაზე.
- კონვერსიის კოეფიციენტის ზრდა: ვებ-გვერდიდან შემოსული მიზნობრივი მომართვების (ტურის დაჯავშნა, შეკითხვის გამოგზავნა) პროცენტული მაჩვენებელი გაუმჯობესდა 35%.
- ლოკალური ხილვადობის გაზრდა: ლოკალური SEO ოპტიმიზაციის შედეგად, კომპანია გახდა უფრო ადვილად საპოვნელი პოტენციური კლიენტებისთვის, რომლებიც ეძებენ ტურებს კონკრეტულ რეგიონში.
- ონლაინ შეკვეთების/ლიდების რაოდენობის ზრდა: გაზრდილმა ორგანულმა ტრაფიკმა და გაუმჯობესებულმა კონვერსიამ პირდაპირი დადებითი გავლენა იქონია კომპანიის მიერ ონლაინ არხებიდან მიღებული შეკვეთების რაოდენობაზე.
- ვებ-გვერდის ტექნიკური გამართულობა და მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება: აღმოიფხვრა ტექნიკური ხარვეზები, რამაც გააუმჯობესა საიტის საერთო ეფექტურობა და მომხმარებლის კმაყოფილება.
დასკვნა:
Tripzy.ge-ს პროექტზე მუშაობამ კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ სტრატეგიულად დაგეგმილი და პროფესიონალურად შესრულებული SEO ოპტიმიზაცია, რომელიც მოიცავს ბაზრის სიღრმისეულ კვლევას, ტექნიკურ გამართვას, On-Page ფაქტორების სრულყოფასა და ლოკალურ SEO-ს, კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ტურისტული სააგენტოებისთვის ონლაინ წარმატების მისაღწევად. მიღწეული შედეგები ადასტურებს, რომ სწორი მიდგომით შესაძლებელია კონკურენტულ ბაზარზეც კი მყარი პოზიციების დაკავება და ბიზნესის მდგრადი ზრდის უზრუნველყოფა.
თუ გსურთ, რომ თქვენმა ტურისტულმა სააგენტომაც გააძლიეროს თავისი ონლაინ პოზიციები და მოიზიდოს მეტი კლიენტი, დაგვიკავშირდით და ჩვენ შევიმუშავებთ თქვენს ბიზნესზე მორგებულ ეფექტურ SEO სტრატეგიას.
