SEO ოპტიმიზაცია – CaucasusTip

დამკვეთი:
CaucasusTrip
კატეგორია:
SEO
სფერო:
ტურიზმი
დაწყების თარიღი
1.11.2023
დასრულების თარიღი
30.01.2024

ახალი ტურისტული პლატფორმის SEO ზრდა კავკასიის რეგიონში

გამოწვევა:

ნულიდან შექმნილი ტურისტული პლატფორმისთვის სწრაფი და ეფექტური შესვლა კონკურენტულ ონლაინ ბაზარზე და საწყისი ხილვადობის მოპოვება

CaucasusTrip.com, ახალი ტურისტული პლატფორმა, რომელიც მიზნად ისახავს, მოგზაურებს შესთავაზოს უნიკალური ტურები და ამომწურავი ინფორმაცია კავკასიის რეგიონის შესახებ. ჩვენს წინაშე დადგა გამოწვევა, უნდა უზრუნველგვეყო მისი სწრაფი და ეფექტური SEO ოპტიმიზაცია. რადგან საიტი ნულიდან იქმნებოდა და არ გააჩნდა წინა ისტორია, მთავარ ამოცანას წარმოადგენდა მყარი SEO საფუძვლის ჩაყრა, საწყისი ხილვადობის მოპოვება საძიებო სისტემებში და პოტენციური ტურისტების მოზიდვისთვის პლატფორმის მომზადება, ეს ყველაფერი კი 3-თვიან, საკმაოდ მოკლე, პერიოდში.

მისია:

CaucasusTrip.com-ისთვის ეფექტური SEO სტრატეგიის შემუშავება და საძიებო სისტემებში სწრაფი “გაცნობა” 3 თვეში

“პორტალის” გუნდმა იკისრა კრიტიკულად მნიშვნელოვანი SEO ოპტიმიზაცია. ჩვენი მიზანი იყო, 3 თვის განმავლობაში კლიენტისთვის მიგვეწოდებინა არა უბრალოდ საიტი, არამედ მზა ციფრული პროდუქტი, რომელიც მომზადებული იქნებოდა წარმატებული სტარტისთვის ტურისტულ ონლაინ ბაზარზე.

სტრატეგიული სამუშაო პროცესი და განხორციელებული SEO აქტივობები:

მიზანმიმართული ოპტიმიზაცია სწრაფი შედეგებისთვის

ჩვენი მუშაობა ამ დროში შეზღუდულ, მაგრამ ამბიციურ პროექტზე მოიცავდა შემდეგ SEO აქტივობებს:

ტექნიკური SEO აუდიტი და ოპტიმიზაცია:

  • ჩავატარეთ ახლად შექმნილი ვებ-გვერდის სრული ტექნიკური SEO აუდიტი, რათა გამოგვევლინა პოტენციური ხარვეზები, რომლებიც ხელს შეუშლიდა ეფექტურ ინდექსაციასა და რანჟირებას.
  • განვახორციელეთ საიტის სტრუქტურის ოპტიმიზაცია, XML საიტის რუკის (Sitemap) და Robots.txt ფაილის კორექტული კონფიგურაცია, საიტის ჩატვირთვის სიჩქარის ანალიზი და რეკომენდაციების გაცემა, მობილურზე მეგობრულობის შემოწმება.
  • დავამატეთ და გავმართეთ საიტი Google Search Console-სა და Google Analytics-ში მონიტორინგისა და ანალიზისთვის.

საკვანძო სიტყვების კვლევა და On-Page SEO ოპტიმიზაცია:

  • ჩავატარეთ კავკასიის ტურისტული ბაზრისა და პოტენციური კონკურენტების ექსპრეს-ანალიზი საკვანძო სიტყვების ჭრილში.
  • გამოვავლინეთ ძირითადი და საშუალო კონკურენციის საკვანძო სიტყვები, რომლებიც შესაბამისობაში იყო CaucasusTrip.com-ის კონტენტთან და სერვისებთან.
  • განვახორციელეთ საიტის ძირითადი გვერდების On-Page SEO ოპტიმიზაცია: მეტა სათაურების, მეტა აღწერების, სათაურების იერარქიის (H1-H6) და არსებული კონტენტის ოპტიმიზაცია შერჩეული საკვანძო სიტყვებით.

ლოკალური SEO-ს საწყისი ნაბიჯები:

  • (თუ რელევანტური იყო ბიზნეს მოდელისთვის) დავეხმარეთ Google My Business პროფილის შექმნასა და პირველად ოპტიმიზაციაში, რათა გაზრდილიყო ლოკალური ხილვადობა.

სავარაუდო საშუალო მაჩვენებლის წარმატება (3 თვის შემდეგ SEO ოპტიმიზაციის შედეგად):

3-თვიანი მიზანმიმართული SEO ოპტიმიზაციის შედეგად, CaucasusTrip.com-ის ახლად შექმნილმა ვებ-გვერდმა აჩვენა შემდეგი დადებითი დინამიკა:

  • წარმატებული ინდექსაცია Google-ში: ახალი საიტის ყველა მნიშვნელოვანი გვერდი წარმატებით დაინდექსდა Google-ის მიერ, რაც უმთავრესი წინაპირობაა ორგანული ხილვადობისთვის.
  • ორგანული ტრაფიკის პირველადი, მაგრამ მზარდი ნაკადი: პროექტის დასრულებისას, საიტმა დაიწყო ორგანული ტრაფიკის მიღება დაბალი და საშუალო კონკურენციის მქონე, მიზნობრივ საკვანძო სიტყვებზე (დაახლოებით 250-400 უნიკალური ვიზიტორი თვეში საძიებო სისტემებიდან, რაც კარგი მაჩვენებელია ახალი საიტისთვის 3 თვეში).
  • ხილვადობის გაჩენა რელევანტურ საძიებო მოთხოვნებზე: საიტი გამოჩნდა Google-ის 2-3 გვერდზე რამდენიმე კონკრეტულ ტურისტულ მარშრუტთან ან კავკასიის რეგიონის შესახებ ინფორმაციასთან დაკავშირებულ საკვანძო სიტყვებზე.
  • საშუალო პოზიციის გაუმჯობესება: ძირითადი სამიზნე საკვანძო სიტყვების ჯგუფზე საიტის საშუალო პოზიცია Google-ში გაუმჯობესდა დაახლოებით 10-15 პუნქტით (იმ პირობით, რომ თავიდან ინდექსაციაც კი არ ჰქონდა).
  • გაუმჯობესებული ტექნიკური SEO და On-Page ფაქტორები: საიტი გახდა ტექნიკურად უფრო გამართული და მისი კონტენტი უკეთ მორგებული საძიებო სისტემების მოთხოვნებს, რაც ქმნის საფუძველს მომავალი, უფრო მნიშვნელოვანი ზრდისთვის.

კლიენტის კმაყოფილება და ბიზნესის ონლაინ სტარტისთვის გაუმჯობესებული პირობები:

CaucasusTrip.com-მა მიიღო SEO-სთვის მომზადებული ვებ-გვერდი, რომელიც უკეთესად არის პოზიციონირებული პოტენციური კლიენტების მოსაზიდად. 

caucasustrip - ტექნიკური სეო

დასკვნა: SEO – საუკეთესო ინვესტიცია ახალი ვებ-გვერდის მომავალში!

 CaucasusTrip.com-ის პროექტი ნათლად აჩვენებს, რომ პროფესიონალური SEO ოპტიმიზაცია კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ნებისმიერი ახლად შექმნილი ვებ-გვერდისთვის, რათა მან შეძლოს ონლაინ სივრცეში თავის დამკვიდრება. მიუხედავად მოკლე ვადებისა, სწორად დაგეგმილ და განხორციელებულ SEO სტრატეგიას შეუძლია უზრუნველყოს საწყისი, მაგრამ ხელშესახები შედეგები და შექმნას მყარი პლატფორმა მომავალი წარმატებისთვის.

თუ თქვენ გაქვთ ახლად შექმნილი ვებ-გვერდი ან გეგმავთ მის გაშვებას და გსურთ, რომ მან პირველივე დღეებიდან დაიწყოს ორგანული ტრაფიკის მოზიდვა, დაგვიკავშირდით! “პორტალი” დაგეხმარებათ თქვენი ონლაინ პროექტის ეფექტურ SEO ოპტიმიზაციაში.