მარკეტინგი – Amore

დამკვეთი:
Amore
კატეგორია:
მარკეტინგი
სფერო:
საცალო ვაჭრობა
Amore - თეთრეულის ბრენდის ონლაინ და ოფლაინ გაყიდვების ზრდა ინტეგრირებული SMM სტრატეგიით

არსებული მდგომარეობა და გამოწვევა:

“Amore”, თეთრეულისა და აქსესუარების ცნობილი ბრენდი, მაღალი კონკურენციის პირობებში საჭიროებდა ონლაინ პოზიციების გაძლიერებას. მთავარ გამოწვევას წარმოადგენდა ონლაინ და ოფლაინ (რითეილ) მომხმარებლისთვის ერთიანი, მიმზიდველი და ბრენდირებული გამოცდილების შექმნა. აუცილებელი იყო ისეთი ციფრული სტრატეგიის შემუშავება, რომელიც გააძლიერებდა ბრენდის ცნობადობას, გაზრდიდა მომხმარებელთა ჩართულობას და პირდაპირ სტიმულს მისცემდა გაყიდვების ზრდას როგორც ონლაინ, ისე ფიზიკურ მაღაზიებში.

"პორტალის" მიზანი
ჩვენი მთავარი მიზანი იყო "Amore"-სთვის ისეთი ინტეგრირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება, რომელიც უზრუნველყოფდა:
სტრატეგია

  • Brand Awareness: ბრენდის ცნობადობისა და აუდიტორიის გაფართოებას.

  • Engagement სოციალურ ქსელებში მომხმარებელთა ჩართულობის ზრდას..

  • Conversionონლაინ და ოფლაინ გაყიდვების ზრდას და მომხმარებელთა ლოიალობის გაღრმავებას.

  • Retail Impact: ციფრული აქტივობების პირდაპირ გავლენას ფიზიკურ მაღაზიებში გაყიდვებზე.

  • ROI სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტურ მართვას.


განხორციელებული სამუშაოები:

  • შემუშავდა კონტენტ-კალენდარი სეზონური აქცენტებით და შემუშავდა ბრენდის საკომუნიკაციო ტონი – “Comfy Elegance”.
  • რეგულარულად ტარდებოდა მაღალი ხარისხის ფოტოსესიები და იქმნებოდა ბრენდირებული ვიზუალები (პოსტები, ვიდეოები, Instagram Stories).
  • იწერებოდა ემოციური და გაყიდვებზე ორიენტირებული ტექსტები (ქოფირაითინგი) პროდუქტის აღწერებისა და სარეკლამო მესიჯებისთვის.
  • დაიგეგმა და გაეშვა ცნობადობაზე, ჩართულობასა და კონვერსიაზე ორიენტირებული სარეკლამო კამპანიები Facebook-სა და Instagram-ზე.
  • გამოყენებულ იქნა A/B ტესტირება და რემარკეტინგული სტრატეგიები შედეგების მაქსიმიზაციისთვის.
  • იგეგმებოდა და ციფრული არხებით პოპულარიზდებოდა პერიოდული აქციები ფიზიკურ ფილიალებში.
  • განხორციელდა კოლაბორაციები მოდურ ჟურნალებთან და თემატურ ინფლუენსერებთან Instagram Story & Posts ფორმატში.

შედეგები (დასახული KPI-ების შესრულების მიხედვით):

განხორციელებულმა ინტეგრირებულმა სტრატეგიამ უზრუნველყო დასახული ძირითადი მიზნების (KPI) წარმატებით შესრულება:

KPI (მაჩვენებელი)მიზნის შესრულებააღწერა
Reach (ხილვადობა)85%დასახული მიზნის 85%-ის მიღწევა, რაც ნიშნავს ბრენდის მნიშვნელოვნად გაზრდილ ხილვადობას სამიზნე აუდიტორიაში.
Engagement Rate (ჩართულობა)78%ჩართულობის ზრდის მიზნის 78%-ით შესრულება, რაც დასტურდება გაზრდილი ინტერაქციებით.
Conversions (კონვერსიები)72%ონლაინ და ონლაინ-ინსპირირებული ოფლაინ გაყიდვების ზრდის მიზნის 72%-ით შესრულება.
Retail Impact (გავლენა გაყიდვებზე)80%ციფრული კამპანიების შედეგად ფიზიკურ მაღაზიებში გაყიდვების ზრდის მიზნის 80%-ით შესრულება.
ROI (ინვესტიციის უკუგება)88%სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტურ

დამატებითი შედეგები:

  • აუდიტორიის +55%-იანი გაფართოება სოციალურ ქსელებში.
  • საშუალო Engagement Rate-ის +35%-იანი ზრდა.
  • ქსელურ მაღაზიებში შეკვეთების რაოდენობის +28%-იანი ზრდა.

AMORE

დასკვნა:

პროექტი “Amore”-ზე წარმოადგენს მარკეტინგული სტრატეგიის წარმატებულ მაგალითს, რომელიც აერთიანებს ძლიერ ვიზუალიზაციას, მარკეტინგულ სიზუსტესა და ონლაინ-ოფლაინ არხების სინერგიას. ჩვენმა მიდგომამ უზრუნველყო არა მხოლოდ ციფრული მაჩვენებლების ზრდა, არამედ პირდაპირი, გაზომვადი გავლენა მოახდინა საცალო გაყიდვებზე და გააძლიერა ბრენდის პოზიციები კონკურენტულ ბაზარზე.

გსურთ, თქვენი ბრენდი ციფრულ სივრცეში ისეთივე ძლიერი იყოს, როგორც თქვენი პროდუქტი? დაგვიკავშირდით. ჩვენ დაგეხმარებით შექმნათ სტრატეგია, რომელიც იქცევს ყურადღებას, ზრდის გაყიდვებს და აყალიბებს ბრენდის სანდო იმიჯს.