მარკეტინგი – ექიმი ლალი ქოჩიაშვილი

დამკვეთი:
დოქტორი ლალი ქოჩიაშვილი
კატეგორია:
მარკეტინგი
სფერო:
პაროდონტოლოგია / პირადი ბრენდინგი

გამოწვევა: მაღალკვალიფიციური ექიმისთვის ციფრულ ეპოქაში პერსონალური ბრენდის ეფექტურად ფორმირება და აუდიტორიასთან თანამედროვე, სანდო კავშირის დამყარება

დოქტორი ლალი ქოჩიაშვილი, გამოცდილი პაროდონტოლოგი, ჩვენს წინაშე დადგა მიზნით, გაეძლიერებინა თავისი პროფესიული იმიჯი, აემაღლებინა პერსონალური ბრენდის ცნობადობა და გაეზარდა გავლენა სოციალურ მედიაში. მთავარ გამოწვევას წარმოადგენდა პაროდონტოლოგიური თემების კომპლექსურობის მიუხედავად, მათი პოპულარიზაცია ფართო აუდიტორიაში და პაციენტებთან სწორი, გასაგები და სანდო კომუნიკაციის დამყარება თანამედროვე ციფრული ფორმატების, განსაკუთრებით კი ვლოგინგის, ეფექტური გამოყენებით.

მიზანი: დოქტორ ლალი ქოჩიაშვილისთვის უნიკალური ციფრული იდენტობის შექმნა, 

“პორტალის” გუნდმა იკისრა დოქტორ ლალი ქოჩიაშვილისთვის სრული მარკეტინგული მხარდაჭერის გაწევა, აქცენტით ინოვაციური ვლოგ პლატფორმის შექმნასა და პერსონალური ბრენდის სტრატეგიულ განვითარებაზე. ჩვენი მიზანი იყო, ექიმის ექსპერტიზა და პიროვნული თვისებები გარდაგვექმნა მიმზიდველ და ღირებულ ციფრულ კონტენტად, რომელიც გაზრდიდა მის ცნობადობას, გააღრმავებდა კავშირს არსებულ და პოტენციურ პაციენტებთან და დაამკვიდრებდა მას, როგორც სანდო ლიდერს პირის ღრუს ჯანმრთელობის სფეროში.

სამუშაო პროცესი და განხორციელებული აქტივობები:

ჩვენი მრავალეტაპიანი და კრეატიული მიდგომა მოიცავდა შემდეგ ძირითად მიმართულებებს:

  • ბრენდ სტრატეგიის საგულდაგულო განსაზღვრა:
    • განისაზღვრა ექიმის უნიკალური პროფესიული პოზიციონირება ციფრულ სივრცეში – ჩამოყალიბდა კომუნიკაციის ტონი (მაგ: მეგობრული, პროფესიონალური, სანდო), ძირითადი თემატიკა (პაროდონტოლოგია, პირის ღრუს ჰიგიენა, პრევენცია) და ზუსტად განისაზღვრა სამიზნე აუდიტორია.
    • შემუშავდა ერთიანი ვიზუალური და ტექსტური გეგმა სოციალური მედიისთვის, რომელიც სრულად პასუხობდა ექიმის პროფილსა და სამიზნე აუდიტორიის მოლოდინებსა და საჭიროებებს.
  • ინოვაციური ვლოგ პლატფორმის შექმნა და პროფესიონალური მართვა:
    • განხორციელდა თემების სიღრმისეული კვლევა ვლოგებისთვის, რომელიც ეფუძნებოდა პაციენტების მიერ ხშირად დასმულ კითხვებს, პაროდონტოლოგიური დაავადებების პრევენციის მნიშვნელობას, მკურნალობის თანამედროვე მეთოდებს და სხვა მრავალ აქტუალურ საკითხს.
    • დაიგეგმა გადაღების დეტალური სტრუქტურა, ეპიზოდების ლოგიკური ქრონოლოგია და შემუშავდა მიმზიდველი ვიზუალური სტილი თითოეული ვლოგისთვის.
    • სრულად კოორდინირდებოდა გადაღების ჯგუფის მუშაობა, ტექნიკური მხარის უზრუნველყოფა და შემდგომი პოსტ-პროდუქციის პროცესი (მონტაჟი, გრაფიკა, ხმის კორექცია).
  • სოციალური მედიის სტრატეგიული და კრეატიული მართვა:
    • Dr. Lali Kochiashvili-ს Facebook გვერდზე შეიქმნა თემატური რუბრიკები, რომლებიც მოიცავდა როგორც ექიმის პროფესიულ რჩევებსა და რეკომენდაციებს, ასევე მის პიროვნებასთან დაკავშირებულ საინტერესო “ცხოვრების სტილის” კონტენტს, რაც აძლიერებდა აუდიტორიასთან ემოციურ კავშირს.
    • დაიგეგმა და თანმიმდევრულად ხორციელდებოდა ყოველთვიური კონტენტ კალენდარი, რომელიც უზრუნველყოფდა მრავალფეროვანი და რეგულარული პოსტების გამოქვეყნებას.
    • განახლებულმა და მიზნობრივმა სტრატეგიამ მნიშვნელოვნად გაზარდა აუდიტორიის ჩართულობა და ექიმის, როგორც ბრენდის, მიმართ ნდობა.
  • მიზნობრივი ციფრული რეკლამების ეფექტური გამოყენება:
    • წარმოებული მაღალი ხარისხის ვლოგ კონტენტი და სხვა პოსტები გაძლიერებული იქნა Facebook-ის მიზნობრივი სარეკლამო კამპანიებით, რომლებიც ზუსტად იყო მორგებული წინასწარ განსაზღვრულ სამიზნე ჯგუფებზე.
    • განხორციელდა ვიდეოების სარეკლამო კამპანიები მაღალი და რელევანტური reach-ისა (მიღწევადობის) და ჩართულობის მაქსიმალური გაზრდის მიზნით.
    • მუდმივად იტესტებოდა სხვადასხვა ვიზუალური ფორმატი (ვიდეო, კარუსელი, ტექსტური პოსტი) რეკლამის შედეგიანობის გასაუმჯობესებლად და ბიუჯეტის ოპტიმიზაციისთვის.

შედეგები, რომლებიც ექიმის რეპუტაციასა და პაციენტების კეთილდღეობაზე მეტყველებს:

ჩვენი კომპლექსური, კრეატიული და სტრატეგიული მუშაობის შედეგად, დოქტორ ლალი ქოჩიაშვილის პერსონალურმა ბრენდმა და ციფრულმა პლატფორმებმა მიაღწია შთამბეჭდავ და მრავალმხრივ წარმატებას:

დოქტორი ლალი ქოჩიაშვილი გახდა გაცილებით ცნობადი და აღიარებული ფიგურა როგორც ახალგაზრდა აუდიტორიაში, ასევე მოზრდილ და ოჯახურ სეგმენტში, რომელთაც ესაჭიროებათ პროფილური სამედიცინო კონსულტაცია პაროდონტოლოგიაში.

მნიშვნელოვნად გაიზარდა კომენტარების, გაზიარებებისა და პირადი შეტყობინებების რაოდენობა, რაც ცხადად მიანიშნებს აუდიტორიის მაღალ ინტერესზე, ჩართულობასა და ექიმისადმი ნდობის ზრდაზე.

შექმნილმა ვლოგებმა ხელი შეუწყო მომხმარებელთა ინფორმირებულობის ამაღლებას პაროდონტოლოგიური დაავადებების, მათი პრევენციისა და მკურნალობის

მიზნობრივმა რეკლამებმა უზრუნველყო მაღალი reach და ეფექტური ჩართულობა კონკრეტულ რეგიონებსა და ასაკობრივ ჯგუფებში, რაც პრაქტიკულად აისახა როგორც კლინიკაში ფიზიკური ვიზიტების, ასევე ონლაინ კონსულტაციების რაოდენობის ზრდაში.

თანამედროვე და ღია კომუნიკაციის ფორმატებმა განამტკიცა ექიმსა და პაციენტებს შორის ნდობა და ემოციური კავშირი.

დასკვნა: პირადი ბრენდინგი და ვლოგინგი – თქვენი პროფესიული წარმატების მძლავრი კატალიზატორი!

დოქტორ ლალი ქოჩიაშვილის წარმატების ისტორია ნათლად აჩვენებს, თუ როგორ შეუძლია სტრატეგიულად დაგეგმილ პერსონალურ ბრენდინგს, კრეატიულ კონტენტსა და ინოვაციური ვლოგ პლატფორმის ეფექტურ გამოყენებას, რადიკალურად გარდაქმნას ექიმის პროფესიული იმიჯი, გაზარდოს მისი ცნობადობა და გავლენა, დაამყაროს მყარი ნდობა პაციენტებთან და, საბოლოო ჯამში, ხელი შეუწყოს როგორც პროფესიულ, ისე პიროვნულ ზრდას.

თუ თქვენ ხართ ექიმი ან ნებისმიერი სხვა სფეროს პროფესიონალი და გსურთ, თქვენი ცოდნა და გამოცდილება გაუზიაროთ ფართო აუდიტორიას, შექმნათ ძლიერი პერსონალური ბრენდი და მიაღწიოთ ახალ პროფესიულ სიმაღლეებს, დაგვიკავშირდით! “პორტალი” მზად არის, თქვენი უნიკალური ისტორია ციფრულ წარმატებად აქციოს.