ლიდერობის და მოტივაციის სკოლა ბავშვებისთვის “ანის სკოლა”

დამკვეთი:
ანის სკოლა
კატეგორია:
მარკეტინგი
სფერო:
განათლება
დაწყების თარიღი
10.09.2023
დასრულების თარიღი
მიმდინარე

გამოწვევა:

ანის სკოლა“, როგორც საგანმანათლებლო დაწესებულების მთავარ გამოწვევას წარმოადგენდა სკოლის უნიკალური შეთავაზებებისა და უპირატესობების ეფექტურად მიტანა სამიზნე აუდიტორიამდე (მშობლები, პოტენციური მოსწავლეები) ციფრული არხების მეშვეობით. საჭირო იყო სკოლის ონლაინ ხილვადობის გაზრდა, რელევანტური აუდიტორიის მოზიდვა და ჩარიცხვების/დაინტერესების ზრდის სტიმულირება შეზღუდული რესურსების პირობებში, სადაც აქცენტი კეთდებოდა კონკრეტულად რეკლამასა და ანალიტიკაზე.

მიზანი:

  • მიზნობრივი სარეკლამო კამპანიების საშუალებით სკოლის ცნობადობის გაზრდა პოტენციურ მშობლებსა და მოსწავლეებში.
  • მაღალი ხარისხის ლიდების (დაინტერესებული მშობლების/მოსწავლეების კონტაქტები, რეგისტრაციები ღია კარის დღეებზე და ა.შ.) გენერირება.
  • სარეკლამო ბიუჯეტის მაქსიმალურად ეფექტურად გამოყენება და საუკეთესო ROI-ს (ინვესტიციის უკუგება) მიღწევა.
  • სარეკლამო კამპანიების შედეგების დეტალური ანალიზი და მიღებული მონაცემების საფუძველზე სტრატეგიის მუდმივი ოპტიმიზაცია.

სტრატეგიული სამუშაო პროცესი და განხორციელებული აქტივობები:

სტრატეგიული მიდგომა ფოკუსირებული იყო მონაცემებზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებზე და შედეგზე ორიენტირებულ სარეკლამო აქტივობებზე:

სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა და სეგმენტაცია:

  • პოტენციური მშობლების (მათი ინტერესები, დემოგრაფია, ონლაინ ქცევა) და მოსწავლეების (ასაკობრივი ჯგუფები, ინტერესები) დეტალური პროფილების შექმნა.
  • სხვადასხვა სასწავლო პროგრამისთვის შესაბამისი აუდიტორიის სეგმენტების გამოყოფა.

სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა (Facebook Ads, Instagram Ads,:

  • სარეკლამო მიზნების (ცნობადობა, ტრაფიკი, ლიდების გენერაცია, ჩართულობა) შესაბამისი კამპანიების ტიპების შერჩევა.
  • მიმზიდველი და ინფორმაციული სარეკლამო ვიზუალებისა და ტექსტების შექმნა (ან კოორდინაცია სკოლის გუნდთან).
  • აუდიტორიის ზუსტი თარგეთინგი (ადგილმდებარეობა, ასაკი, ინტერესები, მშობლების სტატუსი და ა.შ.).
  • A/B ტესტირების ჩატარება სხვადასხვა სარეკლამო კრეატივების, აუდიტორიებისა და მოწოდებების (CTA) ეფექტურობის შესაფასებლად.
  • ბიუჯეტის ოპტიმალური განაწილება სხვადასხვა კამპანიასა და სარეკლამო ჯგუფს შორის.
  • რემარკეტინგული კამპანიების გაშვება იმ მომხმარებლებზე, რომლებმაც უკვე გამოავლინეს ინტერესი სკოლის მიმართ (მაგ., ეწვივნენ Facebook გვერდს, დააკლიკეს რეკლამას).

შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი:

  • სარეკლამო კამპანიების ძირითადი მეტრიკების (Reach, Impressions, CTR, CPC, CPA, Conversion Rate, Lead Quality) მუდმივი მონიტორინგი Facebook Ads Manager, Google Analytics (თუ გამოიყენება) და სხვა ანალიტიკური ინსტრუმენტების საშუალებით.
  • დეტალური და გასაგები რეპორტების მომზადება, სადაც ასახული იქნება კამპანიების ეფექტურობა და მიღწეული შედეგები.
  • მიღებული მონაცემების საფუძველზე რეკომენდაციების შემუშავება სარეკლამო სტრატეგიის, ბიუჯეტისა და თარგეთინგის გასაუმჯობესებლად.

მჭიდრო კოორდინაცია სკოლის ადმინისტრაციასთან:

  • სკოლის მიმდინარე საჭიროებების, ახალი პროგრამების, ღონისძიებებისა და აქციების შესახებ ინფორმაციის დროულად მიღება სარეკლამო კამპანიების შესაბამისად დასაგეგმად.
  • გენერირებული ლიდების ხარისხისა და რაოდენობის შესახებ უკუკავშირის მიღება სარეკლამო ძალისხმევის ეფექტურობის შესაფასებლად.

შედეგები:

განხორციელებული სარეკლამო და ანალიტიკური სამუშაოების შედეგად, “ანის სკოლამ” მიაღწია შემდეგ პროგრესს:

  • გაზრდილი მიზნობრივი აუდიტორიის მოცვა: სარეკლამო კამპანიების მეშვეობით სკოლის შესახებ ინფორმაცია მიეწოდა 11 000 რაოდენობის პოტენციურ მშობელსა და მოსწავლეს განსაზღვრულ გეოგრაფიულ არეალში (თბილისი, ქუთაისი).
  • ლიდების გენერაციის ზრდა: დაინტერესებული მშობლების/მოსწავლეების მიერ დატოვებული განაცხადების/ზარების/შეტყობინებების რაოდენობა გაიზარდა 100%-ით.
  • სარეკლამო ბიუჯეტის ეფექტური გამოყენება: ერთი ლიდის მოზიდვის ღირებულება (CPL) შემცირდა 70%-ით, ხოლო კონვერსიის მაჩვენებელი გაუმჯობესდა.
  • გაუმჯობესებული ონლაინ ხილვადობა: Facebook გვერდზე ვიზიტორთა და ჩართულობის მაჩვენებლები გაიზარდა, რაც ხელს უწყობდა სკოლის შესახებ ინფორმაციის უფრო ფართოდ გავრცელებას.
  • მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები: ანალიტიკური მონაცემების საფუძველზე შესაძლებელი გახდა სარეკლამო სტრატეგიის მუდმივი დახვეწა და უკეთესი შედეგების მიღწევა.
     

დასკვნა:

“ანის სკოლისთვის” ციფრული რეკლამისა და ანალიტიკის მიმართულებით მუშაობისას, მთავარი აქცენტი გაკეთდა მიზნობრივი და შედეგზე ორიენტირებული სარეკლამო კამპანიების წარმოებასა და მათ მუდმივ ანალიზზე. სტრატეგიულმა თარგეთინგმა, კრეატიული მიდგომებისა და ანალიტიკური ინსტრუმენტების ეფექტურმა გამოყენებამ შესაძლებელი გახადა სკოლის ონლაინ ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური მოსწავლეების მოზიდვა და სარეკლამო ბიუჯეტის ოპტიმალური გამოყენება. მიღებული შედეგები ცხადყოფს, რომ ზუსტად დაგეგმილი და გაანალიზებული სარეკლამო აქტივობები მნიშვნელოვან როლს თამაშობს საგანმანათლებლო დაწესებულების წარმატებაში კონკურენტულ ბაზარზე.