
შპს ჰეპი-პულმა პირველი საცურაო აუზი - "აქვა რუმსი" 2019 წელს გახსნა. მათ სურდათ შეგვექმნა ბრენდი თავისი ხასიათით და იდენტობით




მიზანი:
"აქვა რუმსის" იდენტობის განსაზღვრა და განვითარება, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი საცურაო სივრცე პატარებისთვის. შესაბამისად, ჩამოყალიბდა ბრენდის ცნობადობის ზრდის გარკვეული დინამიკა. მომხმარებლის ცნობიერებაში პოზიციონირებისთვის ,,აქვა რუმსისთვის’’ შექმნილი კონცეფცია უნდა გაგრძელდეს მინიმუმ ხუთი წელი.
ლოგო:
ჩვენ შევქმენით ფორმა, ფერები, სიმბოლო, რომელსაც არ სჭირდება რაიმე აბრევიატურის ცოდნა და გაშიფვრა. ერთი შეხედვით აღქმადი, მარტივი და სწრაფად დასამახსოვრებელი.
საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია:
ას შემდეგ, რაც დასრულდა ბრენდირება და გაეშვა ვებ საიტი, დავიწყეთ ჩვენი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენება.
კონკრეტული მიზანი - ლოკალური SEO კამპანიისთვის იყო ორგანული ძიების ხილვადობის გაზრდა, ბრენდის ცნობადობის გამყარება და მომხმარებელთა ჩართულობაზე ორიენტირი მისი ადგილობრივი პროფილების მეშვეობით.