Aquarooms.ge

ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი საიტის და სოც ქსელების განვითარებაში

შპს ჰეპი-პულმა პირველი საცურაო აუზი - "აქვა რუმსი" 2019 წელს გახსნა. მათ სურდათ შეგვექმნა ბრენდი თავისი ხასიათით და იდენტობით

მივაღწიეთ საიტის სრულ ტექნიკურ ოპტიმიზაციას
საიტის სიცოცხლის მანჩენებელი 98% აჭრბებს
Return on Investment of 272%
Social shares by network

მიზანი:

"აქვა რუმსის" იდენტობის განსაზღვრა და განვითარება, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი საცურაო სივრცე პატარებისთვის. შესაბამისად, ჩამოყალიბდა ბრენდის ცნობადობის ზრდის გარკვეული დინამიკა. მომხმარებლის ცნობიერებაში პოზიციონირებისთვის ,,აქვა რუმსისთვის’’ შექმნილი კონცეფცია უნდა გაგრძელდეს მინიმუმ ხუთი წელი. 

ლოგო:

ჩვენ შევქმენით ფორმა, ფერები, სიმბოლო, რომელსაც არ სჭირდება რაიმე აბრევიატურის ცოდნა და გაშიფვრა. ერთი შეხედვით აღქმადი, მარტივი და სწრაფად დასამახსოვრებელი.

 

საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია:

ას შემდეგ, რაც დასრულდა ბრენდირება და გაეშვა ვებ საიტი, დავიწყეთ ჩვენი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენება. 

 კონკრეტული  მიზანი - ლოკალური SEO კამპანიისთვის იყო ორგანული ძიების ხილვადობის გაზრდა, ბრენდის ცნობადობის გამყარება და მომხმარებელთა ჩართულობაზე ორიენტირი მისი ადგილობრივი პროფილების მეშვეობით.

0.09% CTR

20% less CPA

272% ROI

დამკვეთის შეფასება: